Dagsform

Morgon dags formen på magen när jag låg i sängen innan  sista pw i Stockholm   i regnet 

Ber till GUD att löshuden försvinner mer då jag blir mer och mer hård  Så får jag mer rätt vist fysik 




Var på fitnessgalan en snabbis och sen såg tävlingarna själv idag 
Skit vad jag är taggad till jag får stå och glänsa i min bodyfitness bikini som incandesign på instagram kommer att sy fick se hon tävla idag och kom på
4platas så grattis 



Så jävla trött och hungrig hade suttigt fint med Max mat som just finns utanför min gate så det luktar jävligt gott nu när man är trött och hungrig bara dricka vatten och bitta ihop har lite äggvita jag ska äta på flygget det är kvällsmaten 







Kommentarer

Tips, ladda ner mammamage-appen för din delning skull, så du inte får bråck. Hälsningar Monica vän till Madde

Svar: Tackar för tipset
nina


Kom ihåg






Trackback