Passar på är barn fri

Karl är på jobbet sen i morse sen blev jag barn fri vid tre tiden så har varit och handla lite så jag kan göra lite matlådor just nu kockar jag potatis och har färsk lax i ungnen till mig och lite till middag till resten av familjen så vi äter samma mat någon gång då och då 




Blev så sugen på en helt vanlig sallad som jag ska göra snart med isbergssallad , gurka , tomat , paprika , röd lök och feta ost 👌

Var för ett tag sen och körde ett rygg pass med Linda w kändes mycket bra 

Få se vad jag hittar på ikväll slutar nog att jag är på gymmet och kör ett lätt ben/röv pass för att inte somna då jag ska cykla in när Karl stänger köket på nya tapas restaurangen i Luleå så ska vi passa på att hänga lite där innan vi far hem barna sover hos min underbara mamma som dom älskar 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback