Så kan det gå med hög feber och alvedon

När jag hade hög feber och tog alvedon så hade jag tydligen beställt från svensk kosttillskott en platta celsius och ett par mjukisbyxor från better Bodies utan att jag kommit ihåg



Det är nå ämne i alvedon jag inte tål så blir lite trög ihuvuder och ser typ hög ut i ögonen tur jag inte tar alvedon så ofta typ aldrig 

Som tur hade jag betalat sakerna hehe jag som sa till min mamma jag måste ha vunnit nå på instagram tävling eller nå så hon fick äran och hämta ut packetet och blev nyfiken och öppnade och kolla men då visade det sig jag hade tydligen beställt 
Har inte ens nå minne av jag varit inne på någon beställnings sida men tydligen har jag det så kan det gå när huvudet mitt inte är med som tur så var det nå jag ville ha men tänkt och vänta till jag börjar jobba igen efter sjukskriven 

Imorse så tog jag min sista heracillin kur tabletter så hoppas inflammationen är helt borta så den inte blåsar upp igen 

Min ssk som har sköt min dagliga omläggning sa idag det är mycket stor skillnad från i fredags när hon la om det sist min mamma hjälp mig i helgen och i går var jag på kurigern på Sunderbyn sjukhus på kontroll för såret och min vätske samling i magen mycket trevlig och bra bemötande jag fick så idag så såg hon det först  






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback