så nervös men vilken underbar känsla

Helt sjuk hur nervös man kan bli och kliva ner på golvet igen bland maskinerna och vikterna efter antal veckor som jag knappt fått lyfta ett mjölkpaket har fått godkände att hålla mig till lätta vikterna och lätt på maskinerna har fortfarande ett öppet sår ca som en 10krona i mitt ärr som öppnade sig när jag fick inflammationen i operations ärret och får inte svettas fören det har läkt så nu blir det att vecka upp kroppen lite försiktigt sist jag rörde en vikt var söndagen 14/2 dagen innan min bukplastik Opration . Vet någon som kommer ha tränings värk i kroppen i morgon så nu blir det satsa på fler reps, lätta vikter och kontakt
 
 
Får ej röra dom ännu på bilden ovan klicka på bilden så kommer ni till en kort liten film 
 
 


Håller mig till dom
 

det gick bra idag kändes lite fjoligt i början när man är van och vara bland andra vikter när man kör axlar och biceps helt underbart och få känna musklerna jobba lite fick bra kontakt med lätta vikter och fler reps 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback