Så ren igen

Ojj vilken dag skön dag först kom min älskade mamma och hämtade pojkarna just innan 10:00 så var dom ute och lekte sen gick in till henne för att äta lunch och vila kom till just innan middag 

Så jag har vilat hel dan plus gubben fick lite vila innan jobbet då också 

Blir i morgon en jobbig dag för mig när dom är hemma hela dan fast dom går säkert ut eller kanske far någon stans har som svårt att sova gott när dom är vakna får vänja mig 

Fick hjälp för utom med pojkarna att tvätta mitt hår och få en fläta  och spola av kroppen och lägga om såret lite och dra igen korsetten plus lite små don i köket och sånt där vanliga


Idag efter duschningen
Så lite mindre svullen är jag 

I torsdags kväll den 18/2 

Efter middagen gick min mamma och pojkarna ut och gick till OK08 och köpte en påse bulla så vi kunde ha bullfika när dom hade lekt lite ute 


Blev så trött efter jag blev ner bäddad är inte hög är så trött så jag fick knappt upp ögonen 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback