Snart snart får jag hoppad

Idag har min mamma kommit ca 08:30 och hjälp nig med barna då Karl skulle till jobbet så min underbara mamma var till 16:00 sen kom barnflickan som var sin sista kväll idag 😪 får anlita henne mer när vi behöver hoppas hon kan då 


Så imorse gick min mamma ut med bus trollen dom var lite trötta då dom vaknat lite tidigare och lite små förskyllan 

trötta Goa ungar det ändrades ganska snabb när dom kom ut så blev dom pigg och busiga 

Passade på att fara till gymmet och gå i ca 40 min i nästan Max lutning har ökat hastigheten lite 😄


Förfarande vätskefyllda kosa får en fin 
bilring ovanför korsetten hehe 

Fick lite pump i vaderna idag fast dom är fylld med vätska 

Snart snart får jag nog röra er blanka små hantlarna på gymmet 
Hoppas sjukgymnasten har tid för lilla mig till veckan och får hoppas på bra besked 

För då tidigare jag får börja lyfta små vikter ju närmare kommer jag kunna lyfta mina Goa barn som jag älskar


Mina former känns långt borta min fina tränade rumpa, rygg och axlar syns ej och har tappat säkert en del muskler 😢





När jag började skala av mig lite för någon vecka sen är nog denna form långt borta vad som syns 😪
 



Kommentarer
» Li

Hej! Hur gör du för att få en header med en egen bild? :-)

Svar: Jag hittade Lisa som gör det för en billig penning [email protected] är hennes mail
nina


Kom ihåg






Trackback