Vilken påsk helg

Som jag skrev för någon dag sen så har det hänt tråkigheter med mitt ärr som hade läkt så fint och var inte ens rött var in på Sunderbyn sjukhus för någon dag sen och inte gjorde dom nå inte ens tog en odling läkaren sa rent av i ansiktet på mig så ser det ut i den här veckan och inte kan det ha varit så läkt och fint som du säger i flera veckor 


Torsdags så var jag till läkaren på vc och förlängde min sjukskrivning och han tyckte det var dåligt att sus inte tog en odling och inte lyssnade på mig för hur ska han veta hur det har set ut när han aldrig set ärret på mig tidigare och vissa har ju mycket bra läkkött en andra 
Så han tog en odling men det får jag veta först på tisdag 😢
Just nu äter jag alvedon 4-6 timme för febern och att jag har ont fick ikväll lägga om ärret/såret för det hade vätsksat igenom sen i morse ändå hade jag lagt kompres under tejpen 😢
Så såret/ärret blivit värre så kommer åka in i på morgonen 

Så hade fått börja träna lite nu med vikter han aldrig ens börja med det innan det hände så här med ärret och nu får jag vänta tydligare flera veckor till innan jag har läkt speciellt när sus inte vill ge mig nå för det med ärret/såret 
Så kommer lägga ner mina tävlings revans planer för tammerpokaken och satsa på en bra sommar form sen när jag har läkt nog är jag en tävlings människa men det finns gränser vad en kropp kan göra och nu när jag fick det här så är det som sagt några veckor innan jag får röra nå vikter så det är ca 15 veckor kvar så plus när jag får träna igen så blir det mest åt rehab hållet i början och trappa upp så jag kommer inte hamna i en bättre form en sist så då är det bättre och avstå och lämna plats åt någon annan tjej 

Så får lägga mer engeri till familjen, husbygget och ta det lungt och bara vara så jag är full laddad till köra på Luciapokalen 16 istället som var också planerat 
Kommer meddela coachen det på söndag /måndag vill inte störa han i laddning för sin stora tävling i dag tror jag han går upp på scenen om jag fattat det rätt 


Lite putt somnade just till i bilen innan vi kom fram och min morbror Öje kom och och hämtade barna från vägen och körde dom ner till stugan 
storebror Alexander puttade lilla Lucas på sparken ibland men han var så nog och bara sitta där 

Igår långfredag har jag varit med min mamma och barna till stugan skönt att få frisk stug luft och bara va åt grillad korv och hamburgare 😄 mums mums och barna busade i snön och åkte lite spark, skoter och olika saker i en bake medans jag tittade på och efter lunch så sövde min mamma Lucas så när han hade somnat så gick jag och Alexander och la oss brevid han och sov i någon timme  
Barna vaknade före mig så min mamma tog in dom i stor stugan så låg jag kvar en stund i sov stugan dom lekte på en massor när jag kom in sen åt vi nå sönderkokt kött och pitabröd och sallad gott gott och barna åt ris , köttfärslimpa och sås jag hade tagit hemifrån 













Kommentarer

Kom ihåg






Trackback