Onsdag

idag har jag åkt skidor me min syster på ormberget i morse det var väligt jobbigt man hade ingen bra kondhison märkte jag hehe men det vär väldigt kul ändå =) 
sen så var det bara hem och duscha så man kunde fara till skolan som jag hade mellan 12:50 till 14:30 efter det så cyklande jag och köpte en stok snus till min kille på godis huset efter det så var det bara att cykla till Emma och hälsa på lite det blev inget igår för hon kom hem så sent. vad fint hon hade fått upp en hel del...
Kl:17:00 så var jag hemma och då var det bara att käka lite och fara i väg på nästa ställa som var till IA hon hade krydd party idag så man var där och köpte lite efter det så for jag och kollade till Helenas nya lägnhet den var också fin men hon hade inte fått upp så mycke men hon flyttade ditt igår men hon är jätte glad igen hon bara lysser som en sol som hon inte har gjort nu på ett tag.. kom hem för ett tag sen nu ska jag gå och kolla på lite hockey me min kille och myssa lite me han har knappt set han i dag...


Nu är det 63Dagar och 21 timmar tills man sitter på flyget =)

ha det så bra :)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback