4/9

det har väl inte hänt så mycket sen sist jag skrev har som mest jobbat som idag har jag jobbat med Eva E det var kul att jobba med henne det var som ett tag sen man gjode det och imorgon ska jag jobba med Marita det var länge länge sen jag jobbade med henne jobbar 15-21:30 så det är ett ganska skönt pass ..

har grävt bland gammla filmer för att hitta något att se på när var inge bra på tv ikväll vad jag hittade. undra vad man ska göra imorgon innan börjar jobbet ?? stan kanske?? får väl se när man vaknar tänkte sova tills jag vaknar hihi så det kan bli sent hihi 

vet inte vad jag ska skriva ..

kom på en sak 

nu får man sträka på sig vars jag jobbar så har vi blivit Sveriges bästa äldreboende...MIDSKOGEN B.. det var något som har hänt sen sist jag var här ...


vad många i sin omgivning som väntar eller har just fått barn =) undra när det blir min tur??

undra vad Zandra ska få för kön på sitt barn hon ska ha om 3 vecker ungefär om jag kom igåg rätt vad Emma sa hoppas att går bra för henne ...




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback