Lycklig och tränings värk

Igår
så var jag och tränade Cirkel träning på inpuls ..Pia kom också ditt på sin lunch skit vad kul det var att träna med henne hon peppade mig bra kände mig lite seg och svag efter som man inte har tränat så bra när jag har varit förskyld så idag har jag sån tränings värk


idag så har jag varit på inpuls och fått ett nytt gym schema som jag ska göra i 2veckor sen så får jag ett nytt med lite andra övningar plus kondison

idag fick jag veta att jag levde göra massa ben övningar och ha MYCKE tränings värk i dom från igår så mina ben och armar var som spageti efter vi gick igenom övningarna


ska kanske ut och promenera med jessica snart ska ringa henne snart och kolla om det blir av


=)=) är himla glad jag har boka en tatuerings tid den 9/6 ska jag ge mina blomor på vaden lite färg och lite sälskap av en trolslände eller en fjäril =)=) min rygg ska jag forsätta med senare när alla kg är borta som jag vill så då ska jag boka en tid åt det så Tomas får göra den klar www.thenorthtattoos.blogspot.com



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback