äntligen

Äntligen har skopunkten kommit till Luleå till shopping och Din sko har flyttat in ditt också i en större lockal så jag tänkte kolla in där imorgon efter jag har tränat ska på Bodypump imorgon kl 11:30 i 55 min på Inpuls.

idag så vad här hänt då
har haft en fullbokad dag typ har tvättat kl 12- ca 15:30 medans jag tvättade så damsög och solade på alltan efter jag tvättat klart så ringde Zandra och kom hitt en sväg innan hon for hem så körde hon mig till Inpuls skulle på ett Bodypump kl 16:45 i 55min det var grymt skönt jag märkte att har fått mer muskler så jag kunde lassta på mer vikter

så jag fick gå hem så gick jag förbi affären och handlade lite ägg och sallad som går jätte mycket i det här hushållet kom hem så värmde jag upp lite kyckling från igår så lite sallad på en tallrik så ringde Helena och kollade om hon kunde komma förbi och hälsa på en sväng


imorgon så borde sakerna som jag och Zandra har beställt från gymgrossisten


nu ska jag se lite på tv innan jag och älsklingen ska sova



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback