varm i hjärtat

Blev så varm i hjärtat  när jag var hos Ia på Edwins 2års kalass så var det en kompis till Ia som hade sin son med sig han kom till mig när jag satt på golvet men en bok med olika slags bilar så vi satt där och pekate på bilderna och han sa vad det var så varm man blev i hjärtat


det hände igår igen när jag var hos Zandra så var Tindra vaken så jag busade lite med henne medans jag och Zandra pratade hon propade mitt namn hela tiden när jag var där hon ville visa mig saker hela tiden skulle sitta brevid henne i soffan när hon skulle göra sig i orning för natten när hon fick tandborsten så skulle jag borata hennes tänder efter ett tag och det brukar ingen få göra det är knappt att hennes mamma Zandra får göra hon kom också med hen bok med bilder så vi satt också att pekat på bilderna och hon sa vad det var =)


fick ett sms av Zandra idag vid 13 tiden att hon sökt mig och prapat efter mig hela dagen skit vad jag blev varm i hjärtat igen


fast jag blir varm i hjärtat varje gång jag håller i ett barn,bussar med dom har dom nära mig


min kusin julia


Jessicas jack


Hur mycke pallar en kropp?? har kommit på varför jag inte käkar så mycket det är inte värmen och jag är inte med barn



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback