Kan inte fatta att det är sant

 

 

 

Igår blev det ingen bra träning Alexander blev grinig så fick mest trösta han tror att tänderna är på G

han är som lite små grinig då och då nu i några dagar men han sover bra på natten så det är ju bra att det inte ha rubbas ännu Men idag när jag var och träna så somnade han så gott just när jag gick in på gymmet sov i hela 40 min som jag körde intervaller på spring bandet sen blev det lite mage och ben :) så jag la han på en filt på golvet låg där och lekte och pratade för fullt och anväde han som vikt när jag skulle köra ben han skrattade hur mycket som helst när vi hålde på :)

Han fick mat innan vi gick till kvantum och köpte lite bär och frukt och vit ägg gula på flaska så jag kan göra protein pannkakan så man får god och nyttig kvälls fika Imorgon blir det intervaller igen och rygg och armar :)

 

Är glad har tappat så här mycket på två månader och jag körde inte så hårt i början

•Armar 1,5 cm på varsin arm

•rumpan 3,5cm

•övre delen av magen 4,5cm

•magen vid naveln 7,5cm

•v lår 2,5cm

•h lår 3cm Så totalt 24 cm :)

 

Nu har skrutten somna efter sitt bad och mat så ska själv duscha så man blir ren




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback