shoppat massor




Idag har jag nästan inte haft en lung stund först nu typ

gick och slängde in tvätt vid 7 tiden sen vid 8 tiden så gick jag och Anna med våra skruuar runt sjön och gick förbi williys för att köpa bär till mig och skavsårs plåster till Anna som hade fått skavsår från sina nya prominad skor som hon köpte igår gick sen hem och hängde upp tvätten där vid 9:40 sen var det bara att fylla vatten flaskan och gå in till stan och möta upp syran så vi kunde köpa mina nya tränings skor,protein pulver, tränings linne,en tining och swebas


Ska läsa tidningen ikväll när skrutten har somnat

så käkade vi lunch på max och vi tog varsin sallad sen så gick vi hem så har jag städat här hemma och pluka ur gravidkläderna från gardiroben och luft ner kläderna från viden som jag bärde upp när jag blev gravid som jag inte kunde ha då och jag kan inte ha dom nu heller men nu finns dom där så snart ska jag kunna anvädalite av dom hoppas jag


så nu väntar man bara på stora packetet som kommer från Svenskt Kosttillskott som syran hjälpte mig att beställa och jag har köpt en step bräda från Tradera så väntar på den med =)

Ska ut på en till promenad runt sjön som är på 5,5 km med skrutten

har lagat korstroganoff med lättkorv så jag ska ha sallad till det och gubben får ris till
imorgon funderar jag om det blir nå med kyckling



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback