Vecka 1 dag 1




Om mitt nya liv som startar i dag våger 86kg nu och har som mål vikt igen att komma till 65kg som jag gjode prisis innan graviteten vägde mig två dagar innan jag tog ett gravtest så då hade jag nåt min mål vikt

så jag vet ju att jag kan gå ner så det var ju skönt så nu jävlar ska man komma i sina kläder igen

Min syster vill bli personlig tränare så jag kom på att hon kunde ju bli min lilla coach och hon tackade ja till den utmaningen så hon har gjort tränings program för mig och sagt vad jag ska käka

så nu ska man börja skriva tränings och mat dagbok har skaffat mig en liten bok jag kan skriva i så kan jag ha den jämt med mig

ska mätta kroppen sen när älsklingen vaknar


till frukos har jag käkat gröt med plomon i och två kokta ägg och drukigt vatten


var så hungrig så drök i mig det ena ägget innan jag han fota
gjode jga kl 08:00 sitter och funderar vad jag ska käka till mellan mål men det blir nå kvarg bär i och ett ägg




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback