Laddad till tusen

vad kul min IPHONE 5 har kommit ska och hämta ut den efter jag har varit och träna så s älsklingen kan hjälpa mig att få till allt när han slutar sitt dag pass
 
ska snart käka lunch lite älg gryta,sallad och pyte lite hemmagjord potatis mos mums så gott =)
 
ny dag ny vecka och ny månad det blir ny utmaning har ändrat program i min pulsklocka och vikt =)
sista rycket gäller nu =) vad jag känner mig laddad till TUSEN  för träningen på gymmet
väntar på att lilla skrutten ska vackna så han får käka lunch så ska vi promenera in och gymma =)
efter gymmet ska vi gå och kolla på Gina och kolla om man hittar något fint och ha på sig i morgon när vi ska och se på Luleå hockey spelar och vi ska käka massor med mat och dricka goda viner medans vi ser =)
om jag inte mins fel så var det 7st rätter =) så våran lilla skrutt ska vara hemma med hans farmor och mysa får se hur det går med matningen han
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback