Lyckad dag

Idag hade jag villo från gymmet men imorgon då jävlar ska vi ditt igen och köra järnet

Inpuls hade idag för dom som är medlema fick hämta en gratis tränings månad och ge till någon i alla hjärtans dag så gubben fick den så han får se hur skoj prinsen har det på gymmet med mig

Jag fick fina blommor och tränings handskar av hjärtat

Idag har jag varit och prov jobba på ett städ ställe gick bra så ska ditt igen imorgon :)
Så nu kanske vardagen börjar med att hjärtat tar prinsen på morgona här framför på vardagarna

Har gjort iordning frukosten lite för mig imorgon ska vara där halv nio

När jag kom hem idag så gick vi ut med pulkan han lekte lite med snön samtidigt


Här på kvällen så badade jag med prinsen i badkaret skit vad jan for runt var inte still för fem öre det var ett tag sen jag badade med han i badkaret har använt badbaljan


Har gjort smodi här på kvällen plus hjärtat ville ha lite hårdbröd till


Hoppas ni har haft en underbar alla hjärtans dag




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback