Dagens dödar ben pass

Idag körde jag ben skit så tungt och jobbigt men jävligt skönt när passet var slut

Körde benpres/hockey maskinen 110kg 4x10

Ben cirkel

Utfall längst salen lång sida ena vägen med två hantlar 8 kg och tillbaka utan
Sen två 4kg hantlar och gjode snabba benböj 20 st detgjode jag 4 varv

Ben böj i maskin totalt 15kg snabbt upp och långsamt ner 4x10

En maskin jag ligger på och trycker en pinna mot rumpan snabbt upp och långsamt ner kom ej i håg vikten 4x8


Prinsen fick sin middag där han spelade över som tusan han lätt som en skrattade hes tupp men tillslut fick jag i han maten med lite gorm och tålamod

Själv käkade jag hemma hade tagit med maten men ville bara hem när jag hade matat klart den gormade prinsen

Så jag fick en sen middag köttfärs,ägg,kokt sommargrändaker och kvarg så klart :)

Här på kvällen när prinsen hade somnat så gjode jag två olika köttfärs biffar och panerad torsk

Köttfärs biffar 1
•köttfärs
•ägg
•fetaost
•start paprika krydda
•hakad röd lök
•salt
•svart peppar

Biffar nr 2
•köttfärs
•röd lök
•tre olika cocktail tomat
•salt
•persillade
•svartpeppar

Kvällens Protein smodi

Kvarg
Hallon
Björnbär
Kanel
Ingefära
Soja protein pulver
Någon havre eller soja dryck brukar jag använda men idag blev det utan och blev lite tjock men god ändå




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback