Tänk vad man kan göra på 1år

Så nöjd över mig själv vad man kan göra på 1år från 110kg till snart 65kg har 1,8 till jag når 65kg som är ett stort delmål som jag har satt upp för snart ett år sen   



Morgon vikt 66,8kg -0,4 kg på en vecka men har börjat med mitt  kreatin förra lördag 



Hoppas på ljusare och varmare ut så man vill bara vara ute och pw nu tvingar man sig ut före frukost för det är kallt och mörkt ute



Så gott med gröt frukost när man kom in 

30g fiberhavregryn 
1 msk krossadelinfrön 
god krydda 

Kvarg 125g med god krydda och Waldenfarm och ett kokt ägg och vitaminer 






Kommentarer
» Sara

Hej, du är så sjukt duktig!!!!! Måste bara fråga, vad heter appen du använder?

Svar: Tänkte du vars jag skriver in vikten är den ända appen jag använder och den heter viktkoll sen har jag använt lifesum innan
nina


Kom ihåg






Trackback