Grymt nöjd

Men är inte i mål har som mål 5 km
På 30 min men tror jag hade fixat det idag om det inte hade varit så kvaft ute och sån jävla tränings VÄRK i bena och röven i morse fick jag som jag hade skitigt på mig 


Idag  10 m plus 45 sec snabbare 



Från vårruset i år 


Fick igår massor med tips från min vän Madde som vann tammerpokalen 2014 av hennes gubbe Niklas 👌tusen jävla tack för gryma ben och röv övningar nu ska det köttas 👊 

Är så jävla taggad så man bränner sig om man tar på mig nu jävlar ska det hända grejer 

Nu hoppa i säng och hoppas jag kan gå normalt imorgon och inte se ut som jag har skitigt på mig när jag ska träffa Anna   stålnacke på gymmet gym & fitness  
Imorgon blir det två veckor på kosten schema så blir ny morgon vikt 

Ajj ajj tränings värk men så jävla skönt ändå 
Har bestämt mig kommer att ta ett kort på det BÄSTA gymmet i LULEÅ kommer bara gå på Inpuls när jag måste ha storkillen med mig så jag jan använda barnpassningen men det kommer inte hända ofta snart får han vara på dagis lite och lättare att få barnvakt när sem är över om jag inte kan träna innan gubben jobbar 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback