ett helt år har gått

För ett år sen kunde jag inte föreställa mig att jag skulle se ut som jag gör nu och har datum satt för min bodyfitness debut som är 4/7 på tammerpokalen helt galet 
 
hade som mål då att en vacker dag att stå på sven och snart är det nära  kan knappt fatta att det är sant 
 
Kan knapp fatta vilken resa jag har gjort helt otroligt blev helt tårögd och varm i kroppen igår när jag satte ihop dom här bilderna 
 
17/1-14 -  17/1-15 
 
 
 
hoppas tygproverna kommer i morgon är så nyfiken på vad sömeskan jag har mailat med lite har skickat för färger 
 
bilden är tagen från Google 
 
 
Är så grymt tacksam att jag har så många kring mig som stöttar och tror på mig 
 
så tack så mycket min familj, coach , vänner och  gym familjen 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
» Sus

Wow! Imponerande! Du är fantastiskt grym!! <3 :D

Svar: Tackar så mycket
nina

» Malin

Kanske vi ses på Tammer.. ska med säkerhet debuta i Alströmer den 13 juni. Men jag kanske kör tammer också :D

Bra jobbat!

Svar: Jaha vad skoj det gör vi säkert kul att hitta någon som också ska
nina


Kom ihåg






Trackback