Vilken bra start på veckan

Igår morse innan jobbet gjorde jag mina naglar så nöjd färgerna skiftar färg i olika vinklar och ljus 😃 


Gjorde nya matlåder i går och tog moron vikt kom ej ihåg när jag vägde så här lite sist 63,3kg så vågen visade- 0,9kg 👌 på 8dagar 

Brukar ta morgon vikt och laga matlåder på söndagar men i förrgår var jag inte hemma så det blev igår 

Vilket väder det var i morse när jag vaknade ville Värkligen lägga mig under täcket och sova men då bränner man inge fett
Det vräkte ner en massa så det var som att duscha med kläderna på när jag inte hittade i morse gubbens regn kläder 


Tänk så mycket man kan äta vanlig mat i stället för skit 


http://maxadinforbranning.se/fredagsmyset-varre-an-du-tror/




Kommentarer

Snygga naglar!

Svar: Tackar är nöjd
nina

» Jill

Stor skillnad med mycket små medel :-) tack och kul att du gillade inlägget! :-) //Jill


Kom ihåg






Trackback