Varit hos kirurgen

Har varit till kirurgen i dag på morgonen och träffat en trevlig kirurg Patrik han kollade till mitt sår han sa det är på god väg att sluta vätska och klämde på min mage och sa att jag hade lite vätske samling i min mage längst ner men var rätt säker på kroppen kommer sköta det nu när inflammationen är typ borta 
Så till veckan ska jag boka tid för en ny kontroll om en månad ungefär då ska han kolla hur allt har läkt med såret och om kroppen har kunnat fixa uti vätskan annars blir jag lite lättare sövd kanske och dom tömmer mig med nål och rönken för lättare träffa rätt då mina samlingar inte är så stora plus en koll om min lilla navel som blir mindre och mindre min kropp verkar villa göra mig utan navel typ hehe 



Köpte en ny korset idag dom hade inte den minsta men var tvungen då min gått sönder i lite sömmar så till veckan har den minsta säkert kommit in så jag slipper dra nästan hela vägen runt plus lättare och få till korsetten bra själv när det inte är så mycket tyg som hamnar dubbel som man ska försöka få slätt tur dom inte är så dyra 180kr tror jag betalade 

Fick glädjande besked så mot mitten sluten av veckan får jag kliva in på gymmet i Luleå igen och det bästa förutom att jag får gå på bandet , stå på crosstrainern eller cykla är att jag får röra dom lättare vikterna men ska ta det väldigt lungt ska som inte få svettas typ så såret håller sig torrt 


Så i morgon börjar jag på min egna ihop satt kostschema så tar coachen @joonathan90 över igen när jag kan börja köra mer mot fullt ut nu när jag bara får testa mig fram lite försiktigt 

Släppte kosten typ nästan helt när jag fick inflammationen för så trött av febern ingen motivation plus det är nå i alvedon jag inte tål så blir som lite hög/trög av dom i huvudet 
Plus inget smakade gott det blev som så jobbigt och äta 


Testade i dag den nya celsiusen köpte den på affären blev helt döds trött så jag hade kunnat somna stående på engång  
Oj så god den var den nya favoriten



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback