Fan tar er Sunderbyn sjukhus

Fan jävla Sunderbyn sjukhus att dom inte ska lyssna på en innan det går så jävla långt att ärret som har lägt bra går upp och börjar vätska för dom inte vill tömma mig på vätska i magen har varit inne två gånger sist för ca 2 veckor sen och efter det så kände jag okej kansker bara nojar men imorse fick jag nog så skickade bild till art clinic fast dom inte har med min eftervård att göra så dom bad mig åka in och be dom tömma mig på Sunderbyn sjukhus så tänkte åka in efter barna har somnat för ringde tidigare idag till kirurgen på Sunderbyn sjukhus och dom hade tid 4/4 först det är för länge speciellt när jag märkte nyss att det bara blir värre vid ett litet ställe på ärret som varit jätte fint för vätskan på insidan måste ju ut någon stans om inte kroppen kan ta han om det tyvärr plus fått feber 

Så jävla less och besviken på sundrbyn sjukhus men ikväll åker jag fan inte därifrån innan dom har tagit bort det 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback