Hus resning i full fart

Igår morse så reste norrhuset vårat hus på hällbacken etapp 3 

Första vändan jag var igår ca 10:00


Andra vändan igår ca 15:30 

Garaget på släpper 





Vändan idag ca 11:00 





Står ett släpp som det står plåtslagning på så gissar taket läggs idag 

Blir då ända vändan idag då jag är på gå bandet nu på gymmet och sen måste jag till banken och lämna on några frakturer för bygget har kommit så bank mannen kan betala dom 

Tur jag är sjukskriven så jag kan följa det kul att kunna fota så jag kan visa familjen nu och sen kul att titta tillbaka om några år 😄 

Väntar ännu med orolig spänning på fakturan på sprängningen 😪


Sen hem och vila lite och äta innan barnflickan kommer så vi kan hämta hem barna från dagis 
Lucas bara några få månader gammal somnade i bebygymmet


Alexander 1år 4dagar  gammal dagen innan Karl skolade in han på dagis 







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback