Inte formen nu som gäller det är formen på scenen

Ny vecka och nya tag mot min revansch blir tajt mot scenen när jag är ny opererad med vilja går allt glöm inte bort det har ca 17-18 veckor på mig får inte lyfta skrott ännu och inte ger jag upp ändå bara kämpa på med
Cardio och sen när jag får godkänt att lyfta skott så är det bara tappa upp försiktigt är man dom envis med ett bestämt mål så är det bara köra det är ju inte formen nu som gäller det är formen på scenen 

Självklart så har jag inte tänkt göra nå som kan skada operationen fitness tävlingar kommer flera 



Kommentarer
» Linda

Trist att inte kunna köra mage och träna hårt på länge om du ska tävla. En vän till mig lyssnade inte på läkarens råd på minst 4 månaders vila från hård styrketräning och hennes operation var helt onödig eftersom det inte hunnit få läka i lugn och ro. Det yttre hade hunnit läka men allt det inre hade inte återhämtat sig.

Svar: Nu kör jag inge styrke träning den uti tävlingen är ett mål men inte riskerar jag operationen för det för det kommer andra får promenera och gör det hellre på gymmet på gå bandet en ute bland ojämna snöiga halkiga gångbanor går inte ens ner på golvet bland maskiners och vikterna
nina


Kom ihåg






Trackback